[ad_1]
Deși au o putere de cumpărare cu 18% mai mică decât media europeană, românii cumpără cu peste 70% mai multă apă îmbuteliată decât media locuitorilor țărilor din Europa de Est.
România se află într-un moment extrem de interesant pentru categoria de apă îmbuteliată, fiind într-un proces de expansiune și diversificare a ofertei, de cerere în creștere din partea consumatorilor și, în același timp, de creștere a gradului de conștientizare a impactului pe care îl au ambalajele asupra mediului. Analiștii companiei de consultanță specializată Growth Leadership Consulting relevă o serie de informații interesante referitoare la categoriile și obiceiurile de consum al apei îmbuteliate manifestate în rândul românilor. Apa îmbuteliată depășește standardul de produs de necesitate în rândul consumatorului român și, prin diversificarea categoriilor și modalităților de prezentare, schimbă obiceiurile de consum ale acestora. Vectorii de consum a apei îmbuteliate au fost necesitatea suplinirii lipsei apei potabile pe de-o parte și tradiția apei minerale la români pe de altă parte.
Detalii pe Bucuresti Business.
Articolul Romanii raman consumatori fideli de apa imbuteliata a aparut prima data pe Prahova Business – Despre afaceri. Zi de zi – Primul cotidian online de afaceri din Prahova.
[ad_2]
Source link