Băncile nu mai sunt singurele companii care operează pe piața de creditare din România. Au acum concurență serioasă din partea instituțiilor financiare nebancare. Pe lista liderilor printre astfel de companii se află și CreditPrime. Clienții pot solicita și obține  împrumuturi rapide, în condiții simple și ușor accesibile. Spre deosebire de bănci, CreditPrime nu cere un număr mare de documente de la clienți pentru a-și demonstra loialitatea și solvabilitatea. În același timp, compania oferă servicii online, nefiind nevoie să mergeți la un sediu  și să vorbiți cu angajații.

Operațiunile companiei, dezvoltarea sa rapidă și calitatea serviciilor sunt remarcate nu numai de clienți, ci și de instituțiile profesionale. Companiei i-a fost acordat recent premiul internațional GBO pentru abordarea sa inovatoare în domeniul serviciilor financiare nebancare și pentru furnizarea de produse de credit la prețuri accesibile și sigure.

CreditPrime – o scurtă prezentare a companiei

CreditPrime România intrat pe piața de creditare nebancară în 2017. În cinci ani, compania a reușit să creeze un sistem financiar complet, care le oferă clienților acces la împrumuturi 24/7. Toți cetățenii români cu vârsta de peste 22 de ani pot obține aici un împrumut de până la 10.000 de lei.

De ce aleg clienții CreditPrime pentru nevoile lor financiare? În comparație cu organizațiile bancare, procedura de obținere a unui împrumut este mai simplă și mai rapidă. Condițiile sunt extrem de transparente – clientul știe din timp când și cât va trebui să plătească. Contractul nu conține nicio condiție scrisă cu litere mici, așa cum se întâmplă adesea în cazul băncilor.

Încă de la început, compania s-a poziționat drept un serviciu online, accesibil  pentru segmente generoase din populație. Serviciile platformei sunt folosite de muncitori, angajați, liber profesioniști și artiști independenți. Pe lângă cetățenia română, principala condiție este existența unui venit permanent suficient pentru achitarea la timp a obligațiilor de împrumut.

După câțiva ani de funcționare, compania a intrat în topul organizațiilor nebancare. Numeroasele recenzii pozitive ale clienților CreditPrime, oferite pe rețelele de socializare, grupurile de mesagerie instantă și pe site-urile web specializate, confirmă poziția companiei drept unul dintre liderii de creditare online din România.

Produsul inovator al companiei este o linie de credit pe 2 ani, care devine disponibilă imediat după înregistrarea utilizatorului și verificarea documentelor acestuia. Împrumutul este similar cu  un portofel online din care puteți lua bani atunci când aveți nevoie.

Persoanei căreia i se acordă împrumutul completează o cerere, primește banii pe card prin transfer, folosește sumele disponibile așa cum dorește, iar apoi rambursează la timp un minim de plată sau orice sumă mai mare decât acesta. Imediat după aceea, linia de credit devine din nou disponibilă pentru suma cu care contul a fost alimentat. Astfel, clientul are întotdeauna posibilitatea de a utiliza acest ajutor financiar. Acest format vă permite să controlați costurile și să nu împrumutați mai mult decât aveți nevoie.

Alte avantaje ale CreditPrime:

  • pentru a solicita un împrumut, nu trebuie să adunați un dosar întreg de documente – este necesară doar cartea de identitate;
  • crearea unui cont și analiza fiecărei solicitări nu durează mai mult de 1,5 ore – vi se garantează că primiți fondurile în ziua în care ați făcut cererea ;
  • clienții înregistrați primesc un împrumut în câteva minute;
  • nu sunt necesare garanții sau co-giranți – starea financiară a clientului se verifică prin registrul oficial al Serviciului Fiscal Român;
  • compania are un website modern, intuitiv, cu navigare ușoară și interfață prietenoasă;
  • puteți depune o cerere de pe orice dispozitiv cu acces la Internet;
  • a fost dezvoltată o aplicație mobilă de mare viteză pentru dispozitive smartphone cu platforme Android și iOSi;
  • pentru clienții noi, în primele 30 de zile comisionul este 0% (sub rezerva achitării la timp a plății minime);
  • după aprobarea cererii, banii vin aproape instantaneu pe cardul Visa sau MasterCard;
  • funcționare non-stop – inclusiv în weekend și de sărbători;
  • puteți obține un împrumut și în numerar, la sucursalele BCR.

Serviciul de asistență al companiei reprezintă un alt plus important, lucru remarcat și apreciat inclusiv de clienții CreditPrime  în numeroasele recenzii . Personalul este prietenos, bine informat și oferă răspunsuri detaliate la toate întrebările. Dacă dintr-un motiv oarecare utilizatorul nu reușește să se înregistreze, să trimită o cerere sau să folosească o linie de credit, specialiștii dau instrucțiuni pas cu pas și oferă suport clientului până când problema este rezolvată.

Se acordă multă atenție securității datelor, toate informațiile fiind transmise exclusiv prin canale securizate și rămânând strict confidențiale.

Premiile GBO ca dovadă a recunoașterii internaționale

Părerile utilizatorilor despre CreditPrime, ca fiind unul dintre liderii de pe piața serviciilor financiare nebancare din România, sunt confirmate nu doar de experții români, ci și de cei internaționali. Companiei i s-a acordat recent prestigiosul premiu GBO, pentru inovație în domeniul creditării. O platformă ușor de accesat, mulțumită căreia cetățenii au acces la o linie de credit de oriunde,   24 de ore din 24, acestea sunt beneficiile ce au fost foarte apreciate în acordarea premiuluiConducerea consideră că efortul constant pentru inovare este principala valoare a companiei. Acesta este motivul pentru care organizația a fost recunoscută drept cea mai modernă și cu cea mai rapidă creștere platformă de creditare digitală. Datorită dezvoltării afacerii și tehnologiilor financiare moderne, cetățenii români au acces la produse financiare online, în orice colț al țării s-ar afla.

Pandemia a jucat un rol semnificativ în dezvoltarea sectorului creditării online. Situația epidemiologică a crescut cererea de servicii la distanță, ceea ce a dus la inevitabila dezvoltare a tehnologiilor digitale.

Obiectivul viitor al CreditPrime este de a-și continua dezvoltarea progresivă și de a rămâne unul dintre cele mai bune servicii din industrie. Managementul intenționează să dezvolte îmbunătățiri tehnologice și să realizeze o gamă mai largă de servicii într-un interval de timp mai scurt. Un pas important spre progresul serviciului a fost dezvoltarea de aplicații mobile care facilitează foarte mult utilizarea produsului de către clienți.

Concluzie

Chiar dacă aceste împrumuturi online sunt extrem de ușor de accesat, experții financiari recomandă utilizarea cu responsabilitate, evitând îndatorarea excesivă. Accesați astfel de surse doar atunci când nu aveți la dispoziție metode alternative de a vă rezolva problemele financiare.