Cei din categoria millennials sau a generației Y sunt tinerii născuți în perioada anilor 1980 și începutul mileniului al III-lea. Ei reprezintă acum materialul proaspăt care urmează să se infiltreze sau care deja a intrat pe piața muncii. Sunt persoane deosebit de educate, cu orizonturi largi, sunt buni cunoscători ai domeniului IT și, nu în ultimul rând, sunt sociabili.

Toate aceste atribuții pot indica și un nivel mai ridicat de pretenții din partea lor atunci când vine vorba de selectarea anunțurilor la care aplică. Când o persoană își cunoaște în mod obiectiv valoarea profesională, caută un job sau un angajator care bifează toate căsuțele esențiale! Dacă faci parte din echipa de HR sau ai o companie și vrei să te asiguri că angajezi oameni competenți din această generație, iată cum te poți asigura că ei vor aplica la joburile propuse de tine! Folosește următorii ași din mânecă!

Asul de caro

În domeniul cartomanției, caroul semnifică vești, călătorii sau afaceri. Ne vom axa pe ultimelor două cuvinte. Dincolo de titlul poziției pe care o va ocupa în companie, trebuie să descrii clar și concis jobul propriu-zis. De asemenea, prezintă într-un mod atractiv facilitățile și bonusurile oferite de companie sau chiar descrie mediul de lucru și structura organizațională. Asigură-te că pui în evidență punctele forte ale acestor elemente și că apelezi la servicii de încredere.

De exemplu, optează pentru beneficii oferite de furnizori licențiați, precum cei de la Sodexo.ro, pentru a putea oferi angajaților tăi tichete de vacanță, posibilitatea programării concediului fiind unul dintre aspectele deosebit de importante atunci când alegi un nou job. În plus, poți include abonamente la sală sau înot, deoarece orice extra serviciu poate adăuga o carte la castelul pe care îl construiești!

Asul de treflă

Simbolul treflei se reflectă asupra domeniului financiar. În funcție de cartea aleasă, poate fi vorba despre probleme economice, bogăție sau bani. Situația pare destul de clară. Descrie posibilele oportunități de avansare sau vorbește despre existența bonusurilor de performanță.

Cei din generația Y nu se vor opri asupra primul job descoperit, tocmai de aceea depinde de tine să le atragi atenția cu detaliile și cuvintele potrivite, astfel eviți să trezești în ei sentimentul de incertitudine. Atunci când o ofertă pare să fie prea bună pentru a fi adevărată, este de multe ori evitată, chiar dacă intenția din spatele său este una de bună credință!

Asul de cupă

Cupa sau inima roșie semnifică dragostea, familiile și relațiile. Pune accent pe relațiile ierarhice bine stabilite de la începutul colaborării și pe responsabilitățile ce îi vor reveni viitorului angajat. Totuși, nu evita să menționezi și activitățile recreaționale pe care colegii le pot desfășura împreună. O echipă care lucrează bine, se și distrează bine!

Asul de pică

Acest simbol se referă la necazuri și pierderi. După ce ai finalizat de compus și postat anunțul, te poți gândi la faptul că, în cazul în care compania nu este într-un trend ascendent, poate chiar în acea clipă un tânăr citește ce ai scris și va deveni viitorul angajat al lunii pentru următorii câțiva ani.

În acest domeniu, orice zi poate veni cu noi provocări! Este de datoria ta și a angajaților să transformați acele noi dificultăți în oportunități. Suntem convinși că, utilizând careul de ași descris mai sus, alături de tinerii competenți și dornici de autodepășire vei ajunge acolo unde consideri că meriți să fii!

Sursa foto: Freepik.com