Tu stii cand ar trebui sa treci la pasul urmator cand vine vorba de dezvoltarea afacerii tale?
Multi antreprenori sunt luati pe nepregatite, mai ales cand sunt la primele aventuri in lumea afacerilor, indiferent de domeniul de activitate. Desigur, acestia nu ajung sa dea faliment; in schimb dau cu piciorul sau nu observa anumite oportunitati de dezvoltare. In unele cazuri, o asemenea oportunitate este reprezentata de anumite servicii de care poti beneficia.
In cazul de fata, este vorba despre colaborarea cu o agentie de digital marketing. Asadar, iata cum stii ca ai nevoie de o astfel de agentie pentru afacerea ta!
Gasesti competitia in Google, dar nu si afacerea ta?
Sa spunem ca ai un service auto in Cluj – o simpla cautare pe Google a termenului service auto Cluj iti va arata toate afacerile de acest tip care se descurca bine la capitolul digital marketing. Evident, daca afacerea ta nu apare in primele pagini de rezultate, atunci ai nevoie (neaparat) de o agentie de digital marketing.
Acesta este primul semn si totodata unul destul de ingrijorator. Pe de cealalta parte, este un punct de plecare perfect pentru o agentie, deoarece iti poate lua imaginea online de la zero si construi ceva cu adevarat frumos!
Nu ai timp sa te ocupi de imaginea online a afacerii tale?
In foarte multe cazuri, administratorul afacerii este si persoana care se ocupa de website-ul acesteia, inclusiv de conturile de social media (si nu numai). La inceput, aceasta sarcina poate fi una placuta si deloc solicitanta.
Totusi, cand esti introdus unor termeni precum SEO, email marketing, content marketing, PPC, CRO si asa mai departe, poti ajunge la epuizare fara sa reusesti sa faci prea multe.
Mai exact, in timp ce poti pune bazele imaginii online a afacerii tale pe cont propriu, ai nevoie de o agentie de marketing digital pentru a stapani toate celelalte aspecte care influenteaza dezvoltarea afacerii respective – majoritatea dintre acestea fiind incredibil de tehnice.
Nu ai resursele necesare pentru a angaja experti sau specialisti?
Desigur, atunci cand se pune problema colaborarii cu o agentie, te vei gandi si la posibilitatea de a angaja experti/specialisti si a crea departamente aferente unei strategii de marketing (complete sau nu). Adevarul crunt este ca nu fiecare afacere are resursele necesare pentru a realiza acest lucru. Pe de cealalta parte, cele mai multe afaceri nici nu au nevoie de un expert SEO full time, de exemplu.
Asadar, afacerile de dimensiuni mici si mijlocii nu vor dispune niciodata de resursele necesare crearii unui departament de marketing. Acestea au nevoie de o agentie de marketing digital care le poate oferi un plan de servicii personalizat – care sa contina esentialul, pe scurt.
Totusi, trebuie sa ai in vedere faptul ca si afacerile de dimensiuni mari pot beneficia de pe urma unei asemenea colaborari. Problema departamentelor in-house devine una reala atunci cand ai de-a face cu o corporatie care opereaza la nivel international.
In final, daca stii ca trebuie sa treci la urmatorul nivel si ai nevoie de o agentie de marketing digital, atunci programeaza astazi o intalnire cu reprezentantii The Markers si afla cu exactitate de ce are nevoie afacerea ta pentru a excela in mediul online!